تعداد بازدید : 232 - تاریخ خبر : پنج شنبه 15 خرداد 1399 - 16:01  
همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی

همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ توسط دانشگاه صدا و سیما و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار خواهد گردید.این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.

دانشگاه صدا و سیما در راستای انجام وظائف ذاتی خود در زمینه تأمین نیازهای علمی و پژوهشی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف حمایت از گسترش مطالعه و پژوهش در ابعاد مختلف نظری، فرهنگی، اجتماعی، سیاستگذاری و مدیریت تبلیغات بازرگانی در رسانه ملی، و ایجاد پشتوانه علمی لازم برای  ترسیم چشم انداز آینده و تدوین راهبردهای مطلوب در این عرصه برگزار می کند

دبیرخانه همایش

امتیاز شما