An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details.
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی
فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
تعامل حقوق و اخلاق در تبلیغات بازرگانی با تاکید بر آثار آن بر حقوق خصوصی اشخاص
The Interaction of law and Ethics in Advertising Emphasizing its Impact on Private law
محسن اسماعیلی؛ دانشیار گروه حقوق خصوصی و اسلامی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
الگوی فرایندی شکلگیری و انتقال پیامهای تبلیغاتی در رسانه ملی
The Model of the Process of Formation and Transmission of Advertising Messages in IRIB
باقر ساروخانی؛ استاد جامعهشناسی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشگاه تهران، ایران.
اصول ومبانی تبلیغات بازرگانی ازدیدگاه اسلام
Basic Principles of Commercial Advertising from the Perspective of Islam
سیدحسین شرفالدین؛ دانشیار، گروه جامعهشناسی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، قم، ایران.
به سوی الگوی اسلامی تبلیغات بازرگانی
Towards the Islamic Model of Commercial Advertising
محمد هادی همایون؛ استاد، گروه فرهنگ و تمدن، دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه امام صادق (علیهالسلام)، تهران، ایران.
مخاطب شناسی تبلیغات تلویزیونی؛ مخاطب مفروض برای تبلیغات کالاهای مصرفی
Identifying the Target Audience of TV Commercials, Presumed Audience of Advertised Consumer Goods
داود نعمتی انارکی؛ دانشیار گروه ژورنالیسم و خبر، دانشکده ارتباطات و رسانه، دانشگاه صداوسیما، تهران، ایران.
روش شناسی تحقیق علمی درتبلیغات بازرگانی
Application of Scientific Research Method in Commercial Advertising
امیدعلی مسعودی؛ دانشیار گروه علوم ارتباطات، دانشکده فرهنگ و ارتباطات، دانشگاه سوره، تهران، ایران.
تبلیغات بازرگانی و نظام انسان شناختی
Commercial Advertisements and Islamic Anthropological System
حسن خیری؛ دانشیار گروه جامعه شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد نراق، مرکزی، ایران.