همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی

همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی

  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • محورهای همایش
  • جوایز
  • تماس با ما
  • تاریخ های مهم
  • ویژه‌نامه مقالات «همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»
    • فصلنامه علمی رسانه های دیداری و شنیداری
    • فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه

ویژه‌نامه مقالات «همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی»

فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه

نام مقاله

نام و نام خانوادگی نویسندگان

چالش‌ها و سیاست‌های راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانۀ ملی

1- احمد لنگرودی؛

دانشجوی دکتری سیاست‌گذاری علم و فناوری، گروه سیاستگذاری و مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران؛ (نویسنده مسئول)

2-آزاده‌محمدی‌زلانی؛
دانشجوی دکتری سیاست‌گذاری علم و فناوری، گروه سیاستگذاری و مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران

3- جواد نوری؛
استادیار پژوهشکده سیاست¬گذاری علم، فناوری و صنعت، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ایران.

ظرفیت‌های بیانی گرافیک متحرک در پیام‌های بازرگانی شبکه های سیما

 1-رضا سربخش؛
کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، گروه هنرهای نمایشی، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، دانشگاه تهران. (نویسنده مسئول)

2- حسین میرزاپور؛
مربی گروه گرافیک و انیمیشن، دانشکده هنرهای دیجیتال ، دانشگاه صداوسیما ، تهران ، ایران.

3- رئوف سربخش؛
کارشناسی ارشد سینما ، گروه انیمیشن و سینما ، دانشکده هنر ، دانشگاه تربیت مدرس.

بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانه‌شناختی

1- سعیده اویسی؛
کارشناسی ارشد رشتۀ زبان‌شناسی همگانی، پژوهشکدۀ زبان‌شناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. ( نویسنده مسئول)

2- آزیتا افراشی؛
دانشیار گروه زبان‌شناسی نظری، پژوهشکده زبان‌شناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.

3- یحیی مدرسی تهرانی؛
استاد زبان‌شناسی اجتماعی/ جامعه‌شناسی زبان، پژوهشکده زبان‌شناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.

تبیین تاثیر پذیری پیام‌های شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی

1- محمد مرتضی‌زاده؛
دانشجوی کارشناسی ارشد علوم شناختی، گروه رسانه موسسه آموزش عالی علوم شناختی، تهران، ایران

2- سید رحمت‌اله متولی‌ امامی؛
کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، گروه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران

 

اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران

و دستورالعمل‌های اتحادیۀ ‌اروپا

1- سیده مریم اعتماد؛
داﻧﺸﺠﻮی مقطع دکتری، رشته حقوق خصوصی، دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.

2- ستارزرکلام؛
دانشیار گروه حقوق دانشگاه شاهد (نویسنده مسئول).

بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانه­های خدمات عمومی جهان

(سی­بی­سی کانادا، آ.اِر.د آلمان و ان­اچ­کِی ژاپن)

1- سید محمد حسین میرهاشمی؛
کارشناسى ارشد مدیریت رسانه، گروه مدیریت رسانه، دانشکده علوم ارتباطات اجتماعى، دانشگاه علامه طباطبائى

نظرسنجی
سوالات متداول
ارتباط مستقیم با رئیس دانشگاه
اینستاگرام
سروش
آپارات
دسترسی سریع

سامانه آموزش مجازی

پایگاه اساتید

ثبت چکیده پایان نامه

چکیده پایان نامه‌ها

آفیش افراد

صندوق رفاه دانشجویان

پورتال دانشجویی صندوق رفاه

دانشکده‌ها

دانشکده دین و رسانه

دانشکده ارتباطات و رسانه

دانشکده تولید رادیو و تلویزیون

دانشکده فنی و مهندسی رسانه

گروه معارف و دروس اسلامی

اعضای هیئت علمی دانشگاه

معاونت‌ها و ستاد

معاونت فرهنگی و دانشجویی

مرکز کارآفرینی

اداره کل آموزش

تحصیلات تکمیلی

ارتباط با ما

نشانی: تهران، خیابان ولی عصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

پست الکترونیک: info@iribu.ac.ir

تلفن آموزش:  22168540،22168538

تلفن روابط عمومی: 22168525

دورنگار: 22168525

کدپستی: 1995614317

صندوق پستی: 1746-19395

طراحی وب سایت : پردازش سیستم یلدا