An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details.
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی
فصلنامه مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه
نام مقاله
نام و نام خانوادگی نویسندگان
چالشها و سیاستهای راهبردی «تبلیغات بازرگانی» در رسانۀ ملی
1- احمد لنگرودی؛
دانشجوی دکتری سیاستگذاری علم و فناوری، گروه سیاستگذاری و مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران؛ (نویسنده مسئول)
2-آزادهمحمدیزلانی؛ دانشجوی دکتری سیاستگذاری علم و فناوری، گروه سیاستگذاری و مدیریت صنعتی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران
3- جواد نوری؛ استادیار پژوهشکده سیاست¬گذاری علم، فناوری و صنعت، دانشگاه صنعتی شریف، تهران، ایران.
ظرفیتهای بیانی گرافیک متحرک در پیامهای بازرگانی شبکه های سیما
1-رضا سربخش؛ کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، گروه هنرهای نمایشی، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، دانشگاه تهران. (نویسنده مسئول)
2- حسین میرزاپور؛ مربی گروه گرافیک و انیمیشن، دانشکده هنرهای دیجیتال ، دانشگاه صداوسیما ، تهران ، ایران.
3- رئوف سربخش؛ کارشناسی ارشد سینما ، گروه انیمیشن و سینما ، دانشکده هنر ، دانشگاه تربیت مدرس.
بازنمایی مفهوم زن در تبلیغات؛ رویکردی اجتماعی، معنا- نشانهشناختی
1- سعیده اویسی؛ کارشناسی ارشد رشتۀ زبانشناسی همگانی، پژوهشکدۀ زبانشناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی. ( نویسنده مسئول)
2- آزیتا افراشی؛ دانشیار گروه زبانشناسی نظری، پژوهشکده زبانشناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
3- یحیی مدرسی تهرانی؛ استاد زبانشناسی اجتماعی/ جامعهشناسی زبان، پژوهشکده زبانشناسی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
تبیین تاثیر پذیری پیامهای شبکۀ اجتماعی توییتر از محتوای تبلیغات بازرگانی
1- محمد مرتضیزاده؛ دانشجوی کارشناسی ارشد علوم شناختی، گروه رسانه موسسه آموزش عالی علوم شناختی، تهران، ایران
2- سید رحمتاله متولی امامی؛ کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، گروه مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران
اصول حقوقی حاکم بر تبلیغات بازرگانی ناظر به کودکان در ایران
و دستورالعملهای اتحادیۀ اروپا
1- سیده مریم اعتماد؛ داﻧﺸﺠﻮی مقطع دکتری، رشته حقوق خصوصی، دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
2- ستارزرکلام؛ دانشیار گروه حقوق دانشگاه شاهد (نویسنده مسئول).
بررسی تطبیقی الگوهای درآمدزایی در رسانههای خدمات عمومی جهان
(سیبیسی کانادا، آ.اِر.د آلمان و اناچکِی ژاپن)
1- سید محمد حسین میرهاشمی؛ کارشناسى ارشد مدیریت رسانه، گروه مدیریت رسانه، دانشکده علوم ارتباطات اجتماعى، دانشگاه علامه طباطبائى